Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Sydney!!

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

22 Augustus 2009 | Australië, Sydney

We zijn vandaag echt Sydney in geweest. We stapten uit de bus van uit Coogee (Buitenwijk) en we zagen meteen de Harbour Bridge! Super! Daarna liepen we een stukje verder....en zagen we het Opera House!! Echt ge-wel-dig!! Indrukwekkend vonden wij!! We hebben daar lekker in het zonnetje aan het water gezeten. Heerlijk was dat!
Ook overal langs het water gelopen.
Daarna hebben we door de wijk The Rocks gelopen. Oa. over en marktje met van alles en nog wat. Heel leuk! Lekker weertje ook dus. Nu is het 18.00uur en al wat frisser.

Gr,
J en E

• 22 Augustus 2009 - 08:53

Rieky:

hallo...
    met mij, ik heb jullie berichje op mijn telf: ontvangen. Het noodweer
    dat wij zouden krijgen is hier niet geweest,Op donderdag was het snikkend heet wel meer dan 32 graden, dit was niet meer leuk.veel plezier en de groetjes van ons bieden xxxxxx!!

• 22 Augustus 2009 - 11:11

Margo:

Hoi wereldreizigers,alles goed?
    Ik heb begrepen dat jullie nu een aantal dagen aan het genieten zijn in Sydney.Ik hoop dat het net zo`n mooi weer is als hier.Dat is echt genieten!
    Thuis is alles in orde.Veel plezier en geniet.
    Groeten van Frouke en mam.Doeiiii.