Laatste dagje :( - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Laatste dagje :( - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Laatste dagje :(

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

31 Augustus 2009 | Australië, Brisbane

Brisbane 31-8-09

De laatste dag is aangebroken!! HELP wij willen nog niet gaan!! Maar morgen gaan we echt
We hebben een tip gekregen waar we op het vliegveld moeten gaan zitten voor gratis internet. Dus we zullen daar ook nog wel een stukje sturen als dat gaat! Maar alvast willen we onze trouwe volgers en berichten-stuurders hartelijk bedanken!! Heel leuk al die reactie uit NL!!

Vanmorgen zijn we naar Lone Pine Koals Sanctury geweest. Daar hebben ze zo’n 130 koala’s. Echt heel lief!! En ze hebben ook andere dieren. Zo hebben we op een soort kangaroeweide rondgelopen tussen allemaal Skippy’s. En we hebben Wombats gezien en ook de krokodillen en Dingo’s waren aanwezig net als heel veel vogels, waaronder de Kookabura. We hadden wel spierpijn vanmorgen toen we opstonden! Van gister van het surfen!!
Maar het was echt on-ge-loof-lijk vet gaaf en cool!! We lagen natuurlijk (zoals jullie verwacht hadden (ik niet)) veel in het water. Een kilo zout per persoon hebben we wel geconsumeerd. En daarbij nog een kilo zand in neus, oor en bikini/zwembroek. We kregen een wetsuit aan (korte mouwen, en benen) en na wat droog oefenen op het strand gingen we meteen de zee in. Echt zo’n mega golven! En daar gingen wij op leren surfen….. Cindy de instructrice zei dat ze eigenlijk iets te ‘heavy’ waren. Maar wel echt gaaf!! Als je dan op je board gaat liggen en je wordt meegenomen in ‘the ride’, wohw niet te beschrijven echt super cool!! Maar we zullen het binnenkort wel ‘live’vertellen :)

Groetjes vanuit Brisbane,

Eefke en Jeroen

• 31 Augustus 2009 - 06:57

Helmi:

gelukkig, jullie komen weer naar nederland! Jullie zullen het wel niet zo fijn vinden, maar wij zijn blij als we jullie weer veilig terug in holland hebben.
    Goede reis terug gewenst, en trek maar een extra jas aan want het gaat hier regenen, en wordt wat koeler!
    groeten vanuit het dagcentrum!
    helmi

• 31 Augustus 2009 - 09:20

Jeanne.:

Ook ik wens jullie een hele goede terugreis en ben ook erg benieuwd naar de rest ven de verhalen en alle fotos.
    Ik denk dat dit een hele mooie ervaring is voor jullie.
    Groetjes Jeanne.

• 31 Augustus 2009 - 10:45

Froukie:

COoool dat surfen!! Dat zou ik ook nog wel ooit s willen hoor!
    Ik ben ook lekker naar Bavaria open air geweest, daar regende het kei hard bavaria bier! Ik had ponchos meegenomen voor tijdens Rowen heze, maar toen zij weg waren had ik hem uit gedaan...
    Haha KOmt Guus meeuwis en was de regen nog 10 keer zo erg... dus nog nat hahahaha... !!
    Jullie komen alweer bijna trg.. Jeeaa
    xxxxx

• 31 Augustus 2009 - 22:13

Bjorn:

Hey broerder, maat, vriend, compagnon en schoonzus, vriendin, mede boekenwurm.

Damn wat ben ik blij dat jullie weer terug komen. Kan de druk niet meer aan met de webshop. Als jullie terug komen zal het hier ongeveer 22C zijn en bewolkt, ik zal jullie niet kunnen komen halen maar misschien dat Maartje wel kan. Moet je haar even bellen.

Zie je snel, en a safe flight home, laat ff wat weten als je vertrekt en zo.

gr, Ons.