Coogee - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Coogee - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Coogee

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

20 Augustus 2009 | Australië, Sydney

We zijn in Sydney en wel aan de kust in het wijkje Coogee. Ons hotel is echt super mooi, huiselijk en design! Super dus! We zijn vanmorgen uit Canberra vertrokken en via Wollongong hier heen gereden, we zijn nog niet in het centrum geweest, maar hier in Coogee is het al heel leuk. Morgen wordt het waarschijnlijk 26 graden, lekker dus na de 17 gr van Canberra!! Maja vergeleken met jullie 35 gr.......

Gister hebben we Canberra verkent, we zijn in het Parliment House geweest (waar de regering zit) indrukwekkend gebouw, met mooi uitzicht over Canberra vanaf het dak. We hebben ook de vergadering van de regering bijgewoond. Leuk! verder hebben we de Nederlandse Ambassade gezien (en de Belgische, Duitse,enz enz.) En nog een paar dingen meer gezien. Oh ja the War Memorial onder andere.
We zitten nu in het Dive Hotel. En daar is deze pc ook van. Even checken of de was klaar is, bijna heel onze backpacks zat er in! Hahaha.

Groetjes,

Eefke en Jeroen

• 20 Augustus 2009 - 10:40

Jeanne:

Jeetje wat een verhalen weer.Jullie hebben wel een vol programma hoor.
    Wat zullen jullie veel te vertellen hebben.
    Tis hier inderdaad een beetje WARM!!!!Maar we klagen niet hoor.Blijf vanmiddag denk lekker binnen!!
    Na volgende week heb ik dan ook vakantie .Krijg er nu ook steeds meer zin in.Zeker als ik jullie verhalen zolees.
    Maar wij gaan niet zo ver....maar wandelen in Portugal is ook heerlijk.En natuurlijk ook uitrusten en naar t strand.Maar ook dat hoor je later.
    Groetjes Jeanne.

• 20 Augustus 2009 - 16:36

Mirjam:

Hey Eefke en Jeroen!

Echt heel erg leuk om al die verhalen te lezen!! Jullie zullen vast wel al heel erg veel foto's gemaakt hebben! Ben benieuwd!! We spreken snel af als jullie weer terug zijn, wil alles horen! :D
    Veel plezier nog!

Groetjes,
    Mirjam

• 21 Augustus 2009 - 05:55

Helmi:

lieve mensen. We zijn nu pas weer bij met lezen. Wat een avonturen, als jullie nog maar kunnen wennen in dit saaie nederland.
    Australie moet toch wel heel erg groot zijn, als we de afstanden zo bekijken die jullie afleggen.En wat een aparte dingen eten jullie, maar ja dat waren we van eefke al wel een beetje gewend.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Het is nog 1 weekje bouwvak en dan begint het normale leven weer.Veel liefs van alle mensen van het dagcentrum.

• 21 Augustus 2009 - 09:01

O En O:

hallo e en j het was hier gisteren inderdaad zeer warm m aar voor een dag was het wel te doen de storm is ergens anders uitgeraast mooie verhalen hebben jullie over de reis wy zyn benieuwd de tyd schiet nu op nog maar tien dagen nog veel plezier o en o