Darling Harbour - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Darling Harbour - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Darling Harbour

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

23 Augustus 2009 | Australië, Sydney

Hoi hoi,

We zijn nog steeds in Coogee, in het Dive Hotel. Echt een super hotel! De laatste avond en ochtend zijn aangebroken hier. Morgen gaan we weer verder. Verder naar het noorden, naar de warmere plaatsen en naar de stranden!! Morgen rijden we naar Port Macquarie, dat is zo'n 400 km boven Sydney. En onze laatste stop, Brisbane komt dan al een beetje inzicht :(

Vandaag zijn we wederom Sydney in gegaan. We zijn naar het Sydney Aquarium geweest. Daar hebben we allerhande waterdieren gezien oa een vogelbekdier (hier noemen ze dat, Platypus) heel cool beestje, wel kleiner als verwacht (ongeveer de grote van een klein konijn, 30cm) en haaien en veel andere vissen.
Verder hebben we in Darling Harbour rond gelopen, waar heel veel te zien en te doen is. Vooral op zondag volgens mij. Erg veel kinderen met ouders (ja, in die volgorde!)dus veel herrie! Maar het was vooral lekker zonnig!! Verder hebben we pizza en risotto gegeten (Jam jam!) En zo dadelijk gaan we hier in Coogee nog even naar de zee kijken!

Gr Eefke en Jeroen

• 23 Augustus 2009 - 19:29

Marieke.:

Errug gaaf allemaal!! Geniet nog van de dagen die komen en natuurlijk van de stranden. Als ik in het zwembad lig, zal ik aan jullie denken dat jullie op het strand liggen(wel op andere tijden natuurlijk!!!)Dus: GENIETEN!!!
    Weer groetjes van ons allen!!Xxxjes.

• 25 Augustus 2009 - 09:32

Little Sis:

Hee Mensen,

Volgens mij zouden jullie daar wel willen gaan wonen, maar dat kan niet!! Want jullie vissenkom moet verschoont worden hahaha..
    Geniet er nog even lekker van.. Het zit er bijna op, en dan begint het harde leventje hier in HELMOND weer..
    xxx

• 25 Augustus 2009 - 18:06

Ruud En Lilian:

We zijn even weggeweest een paar dagen en meteen daarna weer jullie site bezocht. Het klinkt nog steeds allemaal geweldig!
    Hoe was de zee? Net zo mooi als bij ons?
    Nog heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes van ons

• 28 Augustus 2009 - 10:57

Marie-José En Johan:

Hoi Eefke en Jeroen.

We hebben jullie prachtige reisverslag gelezen. Ik word er wel jaloers van hoor! Maar ja verschil moet er wezen.
    En Eef, Johan vraagt of je droom is uitgekomen. Al vele jaren heb je gedroomd van een reis naar Australie. En volgens het reisverslag en foto's genieten jullie volop. Het gevonden goud wil tante Toos wel kopen voor Rick. Dus wil je nog rijk worden, dan weet je waar je het geld moet halen. Nou nog heel veel reisplezier en geniet nog van de dagen die komen gaan. Ook heel veel groeten van Tante Toos en Ome Rini.

Veel liefs xxxx.