Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

29 Augustus 2009 | Australië, Brisbane

Brisbane 29-8-09

Zijn we weer, ja bij de Mac. Op de parkeerplaats dit keer. Haha. Ja de Mac is zeker ergens goed voor, oa contact met NL! We hebben net lekker gegeten (bij een ander restaurant, Jeroen had Steak en Eefke garnalen, jam jam) maar er is een M in de buurt dus, doen we snel een stukkie!!
Zekers zijn we in dat dakzwembad geweest. Was leuk om dat uitzicht te zien, maar het was wel frisjes omdat het waaide. We zijn inmiddels verhuisd, naar een motel buiten Brisbane, het Kingsford Smith Motel. Dat ligt vlakbij een haven en daar was een cruiseschip. Vanmorgen gingen we daar kijken, was echt mega groot. Toen liepen we weer terug en kwamen we een medewerker tegen en vroegen we hoe laat het schip zou vertrekken. Om 2 uur. Dus wij om 2 uur terug om te kijken. Maar toen waren ze nog bezig alle bagage en zo in te laden. Was wel grappig. Zo;n bagagebandje op de kade dat gaat het schip in. Maar goed ze hadden dus vertraging. Wel jammer, hebben we moeten wachten. Maar we hebben hem zien vertrekken de Pacific Sun. Echt gaaf om te zien zo’n enorm schip!!!
Voor morgen hebben we trouwens ook iets heeeel cools!! We gaan surfen, om 11uur hebben we les. Dus we hebben er zin in!!!
Heel veel groetjes,
Eefke en Jeroen

• 29 Augustus 2009 - 11:33

Tante Toos:

Jullie hebben natuurlijk heel veel gezien en meege
    maakt in het verre Australié. We hadden gisteren het verslag bij M.Jose gelezen en ik dacht wat M.J. kan kan tante Toos ook. Vandaar dat ik het nu aan het proberen was. En het is nog gelukt ook. Jullie komen natuurlijk terug met een grote zak goud.
    Voorzichtig maar dat de duane jullie niet aanhouden. Wij wensen jullie nog een goede reis verder en wel thuis. Als je nog bijzondere stenen tegenkomt mag je die wel voor Rick meebrengen dan
    betaal ik ze wel als jullie thuis zijn. Want het zou natuurlijk klasse zijn als hij bij zijn verzameling iets heeft van Austrailé.
    Groetjes Tante Toos en Ome Riny

• 30 Augustus 2009 - 13:36

Pa En Ine:

Nu ik dit schrijf zullen jullie al wel gesurfd hebben. Ben benieuwd hoe dat is geweest! Hebben jullie veel water geslikt of bleef je goed overeind?
    Hier gaat het goed. Zijn gisteren naar Bavaria Open Air geweest. Was goed georganiseerd en prima bands die optraden. Duurde wel lang! Van 13.00 uur tot 23.00 uur.
    Geniet nog maar effe lekker van jullie gave vakantie!!!!!
    Groetjes van ons allemaal pa en ine.