Darwin Airport - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Darwin Airport - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Darwin Airport

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

01 September 2009 | Australië, Darwin

De eerste vlucht is achter de rug. We zijn in Darwin. Vanmorgen om 9.30 zijn we vetrokken uit ons Motel in Brisbane. We zijn naar het vliegveld gereden (Eefke, die was aan de beurt)hebben de auto ingeleverd en zijn op het vliegtuig gestapt. Ze zouden de bagage tot Singapore doorsturen, daar moeten we de tassen zelf even oppikken en dan sturen ze, ze door naar Amsterdam. Ben benieuwd...
Alles is verder oke hier. We zouden nog wel even in Darwin willen blijven!! We vonden het heel prettig hier en het is 31 graden!! Maar helaas, om 19.00 vertrekt het vliegtuig naar Singapore alweer!! Dat is over 2 uurtjes.

Groetjes vanuit Darwin,

Eefke en Jeroen

• 02 September 2009 - 14:02

Pa En Ine:

Ja, dame en heer, het zit erop. Jammer hè! Maar jullie kunnen terugzien zien op een wel heel bijzondere vakantie. Van de dingen die jullie gezien hebben en meegemaakt kunnen jullie nog heel lang genieten. We zijn benieuwd naar de foto's en natuurlijk naar jullie verhalen over al die belevenissen. We zien jullie snel, groeten en xxx Pa en Ine.