Op het vliegveld - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Op het vliegveld - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Op het vliegveld

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

13 Augustus 2009 | Australië, Alice Springs

Alice Springs 13-8-09

We zijn nu op het vliegveld van Alice Springs. We vliegen zo naar Melbourne. Dus het laatste berichtje uit The Red Centre!!
Alice Springs is echt outback. Er is niet veel. Maar het is op zich wel een aardig stadje. Het verhaal over onze outback tour komt nog. Dat is nog niet af. Hahaha. Dat was zo lang. We vliegen vandaag samen met een Duits stel dat we hebben leren kennen bij de tour. Leonie en Long. Ze wonen vlakbij ons, net over de grens bij Venlo. Dat is wel grappig, maar It’s a small World after all!!
We hebben gister online ingecheckt bij de receptie van ons hotel. Dat is echt fijn, er stond een mega lange rij bij de incheckbalies. En wij hoefden maar heel even te wachten, om onze bagage in te leveren!! Dus over een kwartiertje kunnen we gaan instappen. En gaan we terug naar de beschaving. Zo voelt dat een beetje. Een kort stukje. Maar het lange verhaal komt nog!

Groetjes Eefke en Jeroen