De backpacks zijn er!! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu De backpacks zijn er!! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

De backpacks zijn er!!

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

06 Augustus 2009 | Australië, Darwin

Darwin 5-8-09

Ze zijn er!! Onze backpack zijn aangekomen!! YeS!!
We hebben een wandeling gemaakt door het gebied Ubirr. Daar zijn ook Aboriginal tekeningen te zien. En een mooie klim te maken over rotsen zodat je een super mooi uitzicht hebt!! Ook de natuur hier is heel mooi. Meer groen, omdat het hier net wat natter is. We zijn wel in het droogste seizoen, anders zou het water zo’n 1.40meter hoger staan. (dit kun je zien langs de wegen). Hierna zijn we teruggereden naar Darwin (zo’n 260km, bijna de hele tijde dezelfde, zelfde, zelfde weg) maar ook al is het een heen en terug weg, je mag er 130 km/u en kunt dus goed door rijden. En dan is een auto met cruise control wel prettig!! De auto is trouwens toch heel relaxt! En het rijden aan de linker kant gaat ook wel oké hoor! :) Jeroen kon dat al. Op Malta rijden ze ook links.
In Darwin aangekomen zijn we even bij het hotel gaan checken en ja hoor er had iemand gebeld van het vliegveld en onze tassen waren daar aangekomen!! We moesten doorgeven waar we zouden verblijven en daar zouden ze heen worden gebracht! Vanavond slapen we in het YHA Hostel in Darwin. Dus toen we terug waren van wat boodschapjes voor morgen, waren onze tassen er!! Toch wel prettig, zaterdag op Schiphol hebben we ze al ingeleverd dus na bijna een weekje is het weerzien wel fijn. Er hingen allemaal grote labels aan met RUSH RUSH er op in knalrood. Geinig. Oh ja en op Jeroen zn tas zat een sticker: Security checked. Dus we hebben weer alles!! (dubbel, hahaha)
Straks hebben we nog lekker gegeten. Bij een restaurantje hier in Darwin. Jeroen had tortelini funghi. En Eefke had Risotto met kip en champignons!! Dat was heerlijk!! Morgen gaan we waarschijnlijk naar Litchfield Park. Daar hebben ze watervallen. En in sommige mag je zwemmen, in andere niet want daar zitten krokodillen in. Dus wel de goede uitkiezen ;) Ben benieuwd.

Groetjes,

Eefke en Jeroen

• 06 Augustus 2009 - 15:24

Jeanne Ronde.:

Wat fijn dat jullie je bagage weer terug hebben.
    Kan me voorstellen dat je toch graag je spullen van thuis bij je hebt.
    Fijne dagen maar weer dan.Eefke jij dacht dat je misschien niet zo veel op de site zou kunnen zetten????ELKE DAG nog!!!!Leuk hoor.
    Ga zo door.
    Groetjes Jeanne.

• 06 Augustus 2009 - 20:30

Helmi:

Dag mensen. Wat fijn dat jullie bagage er nu is, dan kan je reis pas echt goed beginnen.We lezen hier elke dag jullie verslag voor aan de mensen van het dagcentrum, en ze leven echt met jullie mee.Vooral mev vd Wiel herkent er veel van! We bundelen jullie mails in een mapje. Iedereen wenst jullie goede reis! Het ga je goed!
    Helmi

• 07 Augustus 2009 - 07:22

Pa:

Ha, Eefke en Jeroen,

Gelukkig jullie spullen weer terug??
    Wat je nou dubbel hebt, kun je verkopen op de secondhand market!!!!
    De natuur ziet er mooi uit op de foto's. Ik hoop dat jullie nog veel moois en leuks meemaken.
    Wij gaan vandaag de camper halen, dus onze vakantie gaat ook beginnen.

Groeten van Pa en Ine xxx

• 11 Augustus 2009 - 10:18

Frouke:

Heeaaj!!

Wat een vette fotos zeg..
    Ik wist helemaal niet dat dat ging.. haha. Maare volgens mij vermaken jullie je prima!! Ik was een eindje gaan fietsen bij de Gulberg in de buurt.. En daar had ik ook een kangoeroe gezien (A) hahaham dus daarvoor hoef je niet perse naar Australie haha.
    Xxxx