Surfen!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Surfen!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Surfen!!

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

14 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag zijn we gaan surfen in Cocoa Beach. Dat is vlakbij Cape Canaveral. We hebben geen Space Shuttles of zo gezien. Maar daar gaan we ook nog wel heen!!
Het surfen was echt heel leuk!! Wel erg vermoeiend. Dat gepeddel met je armen, pfff morgen spierpijn!! De foto’s zijn ook van het surfen.

Morgen gaan we naar Miami voor een paar dagen. Dinsdag gaan we weer terug. Ook gaan we daar de Everglades bezoeken. Vooral de krokodillen zijn top favoriet!! Die willen we erg graag ontmoeten! (Net als in Australië en Gambia) Leuk toch die kroko’s!

Misschien is er in Miami geen wifi bij het hotel. Dus het kan zijn dat er een paar dagen radiostilte is, maar No Worries, dinsdag zijn we weer in dit hotel en dan volgt weer een verslag. (Of woensdag verslag) Het hotel is in Miami Beach aan het strand van South Beach!

Groetjes,
Eefke en Jeroen

• 14 Augustus 2011 - 09:01

Jeanne:

Hoi daar ben ik dan weer even.het is hier een natte zondagmorgen...bij jullie is het zeker beter!!
    Dat surfen is gaaf zo te zien!!Jullie genieten lekker.Ga zo door maar ben wel voorzichtig bij de krokoos!!!

• 15 Augustus 2011 - 16:55

Ruud En Lilian:

Ziet er filtsend uit! Net alsof jullie dat elke dag doen :)
    Kijk straks uit voor the crocodils!

• 16 Augustus 2011 - 15:17

O En O:

mooi de wafes leuke vacantie hebben jullie inmiddels is het hier ook zomer geworden gr o en o

• 17 Augustus 2011 - 19:49

Marieke:

Gaaaaaf!!!!! Meer kan ik niet zeggen! Disney, Miami, ik blijf dromen! Misschien als we zestig zijn haha! Geniet er nog van. Groetjes van ons allen.