Orlando en zo. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Orlando en zo. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Orlando en zo.

Door: Eefke en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Hello!!

Gisteravond zijn we gaan eten bij het Rainforest Cafe in Downtown Disney. Dat is een heel leuk restaurant (sommige kennen het maybe van Euro Disney) waar je in een regenwoud eet. Compleet met olifanten, apen enz. en elke 30 min een onweersbui. Daar hebben we erg lekker gegeten!!

Vandaag hebben we hier de omgeving wat verkend. Ons hotel ligt aan International Drive. Een straat van 5 km met heel veel dingen om te doen!We hebben overal wat rondgereden in onze Toyota Yaris. In NL zijn dat kleine autootjes (a la Ford Ka), maar dit is een sedan(??) en die is echt groot!
Ook hebben we wat Malls bezocht. Oh ja en de Walmart, de mega supermarkt waarbij AH XL micro is en de supermarkten in Frankrijk mini (en de 'normale' supermarkten in NL zijn nano).

Over het weertje; tsja regen hebben we hier ook wel. Maar herfstvakantie nee, dat niet :) Het is toch 30 graden erbij, dus die drupjes zijn zo weer droog!! Na morgen wordt het beter is voorspeld....

Over het Mac-je; het was een NL maat met een US prijs (0.99 dollar = 0.70 Euro) Cola light :( Bah. Nee gewoon cola, niks light!!

Het is nu 20 uur. Jullie slapen vast allemaal, want bij jullie is t 2 uur!

Groetjes,

Eefke en Jeroen

• 10 Augustus 2011 - 05:46

Jeanne:

Dat zit wel goed daar.
    Nu nog foto's.....
    Vabndaag n kort bericht want ik ga zo werken.ik zal op t DC wel vertellen dat je daar zit.
    Fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

• 12 Augustus 2011 - 08:52

Margo:

Hoi Eef en Jeroen,
    Hoe issie?
    Wat hebben jullie de afgelopen dagen gedaan? Ik zie dat het erg heet is bij jullie. Is het wel om te hebben?
    Waar blijven de foto`s?
    Hier is alles prima in orde.
    Groeten Margo

• 12 Augustus 2011 - 17:27

Frouke:

Hebben ze daar alleen cola light's dan?? Bah, bah stelletje dikzakken....
    Maare nice pizza!! Smakelijk.. en blijf nog maar even daar, want hier is het herfst!