darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

darwin

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

31 Juli 2013 | Australië, Darwin

Bericht uit Darwin.

Het is lekker weer in Darwin! Overdag 30+! Maar ja jullie in NL zijn dit al lang gewend.... Vandaag zijn we naar een oude gevangenis geweest. En naar het museum of the Nortern Territory. Hier was sweatheart. Dat is een krokodil van 5.1 meter lang! Die hebben ze dood moeten schieten, omdat bootjes aanviel. Hij vond de motoren niet zo'n succes :)

Ook was er een tentoonstelling over orkaan Tracy. Die heeft Darwin verwoest in 1974. Met kerst. In 1942 hadden de Japaners dat ook al eens gedaan.... Maar goed dat die cyclus zich niet herhaalt!(2005? Ik ben geen rekenwonder)

Gisteren hebben we gezwommen in de Wave Lagoon. Leuk zwembad! Zeg maar de Wissen 2.0 (das n zwembad in Helmond). Echt mega golven! Dat was echt gaaf!

Groetjes van Eefke en Jeroen

Ps. Jeanne ik kom ze zeker een keer laten zien! Ik mail je als ik terug ben!

• 31 Juli 2013 - 08:58

Marieke:

Altijd weer leuk om te lezen dat jullie zoveel zien en beleven!! geniet er nog van!! Xxx

• 31 Juli 2013 - 09:13

Jeanne Ronde:

Jullie maken heel wat kilometers zeg!! Leuk om je binnenkort te zien.geniet er nog van samen.groetjes uit Geldrop.

• 31 Juli 2013 - 09:20

Lilian:

Dus jullie reizen heel veel kilometers om hetzelfde weer te hebben als hier en vervolgens in een zelfde zwembad als hier te zwemmen? Da's een beetje gek hoor :) geintje!
    Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
    Nog veel plezie, maar dat zal wel lukken!