Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Kyoto

Door: E+J

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

23 Juli 2015 | Japan, Kyoto

Sinds dinsdag zijn we in Kyoto. In vergelijking met Tokyo een rustige stad. Het is ook een gezellige stad.
Gisteren deden we een poging om tempels te bezoeken, maar regende het erg hard, dus zijn we uitgeweken naar een (overdekt!!) winkelgebied. Ook leuk! Vandaag hebben we diverse tempels alsnog bezocht. Mooie, oude gebouwen. Heel rustig en vredig. Vaak zijn ze omringd door prachtige tuinen.
Hier in Japan zijn veel dingen klein. Mensen, wc hokjes, spiegels hangen op navelhoogte, en cakjes (zie foto mét maataanduiding) er zat zelfs een beveiliging op! : )

• 23 Juli 2015 - 14:59

Marieke:

Lopen ze daar ook zoveel met mondkapjes? Veel plezier verder nog!

• 23 Juli 2015 - 18:50

Cor Van Lierop, Ine Bouwman:

Hallo Eefke en Jeroen,

Wat hebben jullie een prachtige reis voor de boeg. DDit is nog maar het begin. Geniet er van en wij lezen het wel.
    Groeten pa en ine xxx

• 24 Juli 2015 - 19:08

Moeder En Martien:

Zij jullie ook al gaan kijken naar geisha,s en hoe hun voeten vroeger waren ingebonden.
    Groetjes M&M

• 26 Juli 2015 - 15:56

Denisa:

Hoi Eefke en Jeroen
    Echt waar? is daar alles zo klein? Wel iets voor mij:)
    veel plezier
    Groetjes Denisa

• 27 Juli 2015 - 09:16

Lilian:

Ik word nu al nieuwsgierig naar het fotoalbum. Als het klaar is, komen we het kijken, oke?
    Geniet maar lekker, maar dat gaat wel lukken zo te lezen. Groetjes, Lilian