Tokyo deel 1 - Reisverslag uit Tokio, Japan van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Tokyo deel 1 - Reisverslag uit Tokio, Japan van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Tokyo deel 1

Door: J+E

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

20 Juli 2015 | Japan, Tokio

Gisteravond zijn we gearriveerd in Tokyo. We waren wel een beetje moe na 2 (een korte en een lange) vluchten.

Vandaag hebben we rondgekeken in de wijk Ueno in Tokyo. Naast tempels en een vijver vol met waterlelies en een koi hebben we ook panda's gezien in de zoo (zie foto).

Morgen gaan we met shinkansen (trein) naar Kyoto. De vertraging van de shinkasen meten ze in seconden op jaar basis. Hij zal dus wel heel stipt zijn. Oh ja en veilig want er is er pas een ontspoord sinds de oprichting en dat was tijdens een aardbeving.

Over ongeveer een weekje zijn we weer terug in Tokyo.

• 20 Juli 2015 - 17:30

Jeanne Ronde:

Hoi Jeroen en Eefke.
    En hoppa daar gaan ze weer. Groot gelijk. Heerlijk. Ik volg jullie wel,weer. T voetbalstadion een klein beetje meereizen.
    Hele fijne tijd.
    Groetjes Jeanne

• 20 Juli 2015 - 19:09

Bjorn:

Weet je dat mickey mouse in Japan spleetogen heeft!. Veul plezier.