Ondertussen op Oahu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu Ondertussen op Oahu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jeroen en Eefke - WaarBenJij.nu

Ondertussen op Oahu

Door: E+J

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Eefke

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Honolulu

Diamond Head is een vulkaan, die niet meer actief is. In het midden is een grote krater. Je kan de krater inrijden en dan de berg opklimmen. Dit hebben we gedaan en dan heb je een prachtig zicht op Waikiki!!
Ook hebben we live opnames gezien van de tv-serie Hawaii Five-O!! Dat was erg cool om te zien!! Voor de gene onder jullie die fans zijn, we zagen een scène waarin Kono oa een zebrapad oversteekt. : )
Ook heb we het koninklijk gezien en het hoger gerechtshof (ook te zien in Hawaii Five-O).
Vandaag zijn we naar het Honolulu Museum of Arts geweest, met een speciale tour naar Shangri-La. Dat is een huis met Islamitische kunst, overal vandaan. Een erg bijzondere collectie en erg mooi!
Er was 's avonds een Hula show op het strand waar we een stukje van de Hawaiiaanse dans en muziek cultuur meekregen.
Daarna hebben we heerlijke sushi gegeten! (Even terugdenken aan Japan)